Tuesday, November 20, 2012

Katakan TiDaK!

hahaaa... kejam benor bunyiknyer nihh...
Apapong.. ikutkan hati ini, mmg inilah yang aku mau buat... ;p
Aku bukanlah nk kesah sangat hangpa kemaruk merokok ker dak..
Tapi.. Seriusss... aku rimass sangat dengan asap rokok tu..
Aku yang alhamdulillah sehat walafiat nie pon rasa cam mau semputtttttt wehh dek penangan asap rokok. Baik jer aku join merokok sekali kannn... *ehhhh... heheh
Jadi, sila jauhkan asap rokok itu daripada diriku kalau anda mau merokok jugak
yerrrrr....
Dulu masa aku di Vads, ramai geng dengan bebudak lelaki. Depa tu tau jer la kann.. pas makan kerr time minum petang kerr.. semedangnyer nak berkepuk dengan rokok. Tapi kalau ada aku, terpaksa la depa tiup asap rokok tu jauh2 sampai herot2 kepala... hehehe
Depa nak halau aku p dok meja lain mungkin depa tak gamak kottt...
Almaklum lerr kann... the one and only ahkak long depa... cehhhh! ;p

2 comments: